Дослідження Mastercard: майже чверть українців упродовж року відкрили цифрову банківську картку
Опубликованно 25.04.2024 15:28
Укрaїнці всe aктивнішe йдуть шляxoм цифрoвізaції, зoкрeмa і в питaнні рoзрaxунків, прo щo свідчить зрoстaння пoпулярнoсті цифрoвиx фінaнсoвиx інструмeнтів. Тaк, 62% укрaїнців упрoдoвж минулoгo рoку вжe oплaчувaли пoкупки бeзкoнтaктнo цифрoвoю карткою по (по грибы) допомогою смартфона чи іншого гаджета з NFC, що получи и распишись 11 вп більше, ніж роком раніше. Особливо помітно користування NFC-оплатами зросло серед користувачів карток віком від 36 перед 60 років.
Стабільним залишається тренд получи диджитал-картки: третина українців з тих, які взяли доля у дослідженні, стверджують, що готові відмовитися від пластикових платіжних карток нате користь цифрових упродовж наступних двох років. Возле цьому майже кожен четвертий (22%) мав досвід відкриття платіжної картки в мобільному банківському застосунку упродовж минулого року.
Такими є результати щорічного дослідження MasterIndex, у рамках якого компанія Mastercard проаналізувала платіжні вподобання українців, користувачів банківських послуг.
Cashless як стійка звичка
Следовать результатами дослідження, 91% респондентів використовують свої банківські картки щонайменше кілька разів получи тиждень. Серед найпопулярніших категорій, мол безготівкова форма оплати домінує завжди или найчастіше – послуги мобільного зв’язку, інтернету та телебачення, які 82% респондентів оплачують переважно карткою, комунальні платежі (77%), ліки (63%), товари особистої гігієни та догляду (61%) і продукти харчування (60%).
Аминь більше українців при розрахунках у фізичних магазинах віддають перевагу безготівковим оплатам, а отнюдь не готівці – про це заявляє 68% респондентів, що держи 9 вп більше, ніж роком раніше. Около цьому кожен десятий опитаний взагалі уникає торгових точок, дескать відсутня можливість розрахуватися карткою.
Зберігає свої позиції і онлайн-шопінг. Приблизительно, 9 із 10 опитаних купували онлайн упродовж минулого року, причому кожен четвертий – щонайменше присест на тиждень.
«Результати дослідження вкотре підтверджують стійку динаміку зміни платіжних уподобань українців у напрямі цифрових оплат. Протягом багатьох років ми у Mastercard спільно з нашими надійними партнерами працюємо по-над тим, аби українці мали можливість несомненно та швидко відкрити платіжну картку, навіть вне необхідності йти до відділення банку, і одразу ж могли використовувати її исполнение) оплат. Ми продовжимо системно розвивати цифрову економіку, впроваджуючи інноваційні платіжні сервіси та вдосконалюючи наші сервіси, аби забезпечити максимально зручний та безпечний досвід оплат ради наших користувачів», – зазначила Інга Андреєва, генеральна директорка Mastercard в Україні та Молдові.
Вслед за даними MasterIndex, набирають популярності дитячі банківські продукти. Где-то, 34% опитаних українців, які мають дітей віком по 16 років, стверджують, що їхні діти вже мають власні платіжні картки, а ще 40% батьків мають намір оформити таку картку в майбутньому.
Грошові перекази та благодійність
Продовжує зростати і категорія грошових переказів: 67% опитаних підтвердили, що роблять перекази від одного предварительно кількох разів на місяць. Найчастіше це перекази близьким та плата товарів і послуг, а також перекази получи благодійність.Початок форми
69% українців донатили получай благодійні ініціативи упродовж минулого року, причому більшість з них (93%) – у безготівковій формі. Часть опитаних з тих, хто підтримує благодійні ініціативи, стверджує, що стала донатити частіше у порівнянні з першим роком повномасштабного вторгнення. Щодо регулярності донатів – 16% українців, які донатили протягом минулого року, робили це щонайменше один раз на тиждень, ще 23% – декілька разів сверху місяць.
Категория: Телефоны