Корпоративний месенджер: визначення, призначення, завдання, умови захищеності, вибір кращого і принцип роботи


Опубликованно 15.08.2018 01:35

Корпоративний месенджер: визначення, призначення, завдання, умови захищеності, вибір кращого і принцип роботи

Корпоративний месенджер — це інструмент з функціями обміну миттєвими повідомленнями, передачі файлів, групового чату та інших пов'язаних функцій для роботи в офісі. Працівники з різних відділів, приміщень і міст, приєднуючись до однієї і тієї ж групи, миттєво отримують інформацію і мають можливість швидко її обговорити. Запис обговорення може бути експортована або роздрукована, як резервна копія конференції. Можливості корпоративного месенджера

Миттєвий обмін повідомленнями — один з найперших мережевих інструментів, створених для спільної роботи. Він і сьогодні служить основою для багатьох офісних сервісів. Практично кожен інструмент спільної роботи, доступний на ринку, пропонує функцію обміну миттєвими повідомленнями на додаток до функцій, які найбільш відомі користувачам: передачі голосу, відео або екрану.

Однак у більшості інструментів обміну миттєвими повідомленнями служба розміщується через інтернет, що може призвести до потенційної втрати чи крадіжки конфіденційних даних або інформації. З-за цього ризику компанії стали шукати системи, які можна розміщувати у власній приватній мережі і володіють комунікаціями, необхідними для ведення бізнесу.

На відміну від традиційних методів комунікації, таких як електронна пошта або телефонний дзвінок, чат — перевага корпоративного месенджера: У тих випадках, коли компанія готується до випуску нового проекту, елементи якого вимагають тісної комунікації між відділами і управліннями, він може відмінно впоратися з завданнями, миттєво обробити всю необхідну інформацію. Усуває тимчасову затримку, не потрібно чекати, коли звільниться зайнята телефонна лінія, немає обмежень за розміром і типом. Пропонує більше можливостей, щоб зробити спілкування більш розумним і зручним, наприклад, можна використовувати функцію моментального знімка, з додаванням тексту і виноски, щоб все було ясно. На відміну від вільного публічного поштовика або чату, корпоративний месенджер не дозволить працівникам розмовляти з друзями, сім'ями в робочий час. Усі облікові записи користувачів або список контактів корпоративного поштовика буде контролюватися ІТ-відділу. Все, що сталося через месенджер, буде записано на сервері компанії. Таким чином, забезпечується надійна і конфіденційна мережа обміну миттєвими повідомленнями всередині офісу. 4 причини, за якими вибирають корпоративний зв'язок

Офісна зв'язок у сучасних бізнес-середовищах стає більш важливою для підвищення ефективності виробництва. Безкоштовні месенджери, такі як Yahoo, MSN або Skype, популярні і допомагають людям в спілкуванні. Можна розмовляти з друзями, обмінюватися фотографіями, робити відеоролики для сімей, більше того, вони абсолютно безкоштовні. Але є деякі недоліки безкоштовних месенджерів, які можуть змусити користувачів відмовитися від їх застосування в офісному середовищі.

Чотири причини, за якими корпоративний месенджер для локальної мережі може працювати краще для щоденного офісного спілкування: Безпека. Шифрування повідомлень відбувається в корпоративному рішення для обміну миттєвими повідомленнями. На відміну від безкоштовного месенджера, він шифрує всі дані, передані через мережу обміну миттєвими повідомленнями. Все під контролем. Він налаштований і запущений всередині компанії, IT-відділи повністю контролюють все спілкування. Система пропонує безліч корисних функцій, щоб програма відповідала потребам компанії. Підвищення ефективності роботи. Можна налаштувати статус присутності, надіслати повідомлення групі, поділитися знімком екрана, отримати попередження при появі нового вхідного повідомлення. Надіслане повідомлення не буде показувати його вміст, якщо одержувач не увійде зі своїм паролем для корпоративного спілкування. Надійна технічна підтримка. Корпоративний месенджер для локальної мережі не має нерозв'язних проблем збою, так як виробник пропонує швидку підтримку і допомогу в усуненні проблем.

Загалом, месенджер є безпечним і стабільним для ділового спілкування. Тому користувач легко вибере підходящий, щоб замінити електронні листи, телефонні дзвінки та безкоштовні месенджери для офісу. Необхідна комплектація служби обміну СМС

Одні з найбільш поширених запитань для користувачів або клієнтів, яким потрібна корпоративна електронна пошта: який вибрати корпоративний месенджер і завдання, які він може виконувати, або в чому різниця між традиційним сервісом Exchange Office 365? Відповідь на ці питання досить простий і залежить від потреб. У малого офісу потреби в комунікації, ймовірно, не будуть такими ж, як у великої компанії або оператора зв'язку, прагне надати своїм клієнтам служби електронної пошти.

Обов'язкова комплектація служби обміну повідомленнями підприємств: Хостинг даних. В даний час можливість гарантувати місце розміщення своїх даних стає важливим елементом для європейських компаній. Це робиться для забезпечення відповідального використання даних і моніторингу правил навколо чинної безпеки корпоративного месенджера і завдань користувача. Доступність послуг. Ще один елемент, який необхідно враховувати, - це гарантія доступності послуги, яка надається провайдером. Технічна підтримка. Потрібно переконатися, що провайдер виконує персоналізоване обслуговування клієнтів. Багато компаній пропонують рішення для електронного зв'язку і безпеки, але не всі з них гарантують індивідуальний моніторинг і масштабованість у відповідності з потребами фірми. 7 основних тенденцій розвитку на 2018 рік

По мірі того, як комп'ютеризація продовжує зростати, взаємодія з партнерами і клієнтами стає все більш важливим фактором для компаній. Значною мірою сприяючи успіху цих компаній, процедури комунікації повинні стати більш ефективними. Постачальники глобальних повідомлень визначили сім тенденцій, вплив яких буде мати вирішальне значення в цьому році для корпоративного месенджера (відповідь і опис): Робоче місце майбутнього. Сучасний офіс мало-помалу рухається до хмари. Для задоволення зростаючого попиту на співпрацю і мобільність багато компаній переходять на хмарні рішення, такі як Microsoft Office 365. Пов'язані компанії. В майбутньому успіх суспільства багато в чому залежатиме від його здатності відмовитися від застарілих методів. Буде розвиватися розвиток внутрішньогрупових екосистем. Компанії воліють постійно взаємодіяти зі своїми партнерами і клієнтами, обмінюватися інформацією на різних платформах і приймати спільні рішення. Використовуючи корпоративні служби обміну повідомленнями, компанії можуть значно поліпшити свої комунікаційні процедури. Промисловість 4.0 і інтернет (IoT) тепер є невід'ємною частиною ланцюжка поставок бізнесу для кращого корпоративного месенджера. До 2020 року через інтернет буде підключено близько 25 млрд пристроїв. Для забезпечення надійного та автоматизованого взаємодії один з одним різні стандарти повинні бути надійно пов'язані на міжнародному рівні. Посилення вимог безпеки. Із зростанням взаємозв'язку пристроїв в IoT зростає ймовірність появи шкідливих атак. В результаті мережеві пристрої повинні бути здатні надійно ідентифікувати себе і безпечно спілкуватися один з одним. Прискорення та інновації. Під час цифрового переходу компанії повинні відповідати очікуванням клієнтів, щоб залишатися на крок попереду конкурентів. Інноваційні рішення для хмарних комунікацій легко інтегрується з наявними ІТ-інфраструктурами і легко адаптуються до нових виникаючих вимогам. Багатоканальний зв'язок. Із зростанням мобільності час, місце і спосіб, яким споживачі купують товар є змінними. Щоб не пропустити «чарівний момент, коли клієнт дійсно вирішив придбати товар, компанії повинні мати можливість включитися в процес на будь-якому етапі вибору, орієнтувати своїх клієнтів з відповідними пропозиціями, доступними де завгодно і в будь-який час. Повне IP. У найближчі роки багато постачальників телекомунікаційних послуг в Європі перейдуть на повністю засновану на IP систему передачі даних, розробка корпоративного месенджера такого типу підходить до завершення. Тому компаніям доведеться поступово вирішувати проблеми, пов'язані з міграцією. П'ять корпоративних систем обміну повідомленнями

Розглянемо системи обміну миттєвими повідомленнями, які призначені для використання у приватної корпоративної мережі. Ці системи, як правило, базуються на клієнт-сервер, мають різні набори функцій і оцінюються клієнтом, як «все в одному». П'ять додатків: BigAnt — це базова система обміну миттєвими повідомленнями з кількома додатковими можливостями. Крім основної функції чату, він також пропонує офлайн-чат, груповий чат, голосові та відео чати. Облікові записи можна налаштувати вручну або імпортувати з Active Directory для спрощення налаштування. Стандарт BigAnt коштує 299 $ (20 300 руб.) для сервера і 15,90 $ (1080 руб.) за кожну клієнтську ліцензію. Месенджер для локальної мережі Bopup. У нього є ті ж функції, що і в BigAnt, але спеціалізується на голосі і відео. Він здатний здійснювати зв'язок з бюлетенями, імпорт Active Directory, передачу і поширення файлів, а також стверджує, що клієнтське програмне забезпечення добре працює з середовищами Citrix і Terminal Server. Знову ж таки, має архівування повідомлень, доступне для всіх цілей регулювання. Bopup коштує 190 $ (12 900 руб.) для сервера і 12,90 $ (879 руб.) за кожне одночасне з'єднання, при цьому ціна клієнта зменшується в певних кількостях. DBabble - один з найменших наборів функцій програмного забезпечення в цьому списку, також має можливість тонкої настройки під завдання фірми. Системні адміністратори можуть змінювати майже кожен фрагмент тексту в Інтернеті або клієнта Windows і вставляти зображення в певні місця, такі як логотипи і навіть реклама. DBabble має можливість створювати групи для ІТ-підтримки, де користувач випадковим чином призначається доступному особі підтримки для спілкування один на один. Ціна для кожного сервера становить 485 доларів (33 тис. руб.). Openfire разом зі своїм клієнтом Spark є єдиною безкоштовною системою з відкритим вихідним кодом у цьому списку. Він також має невеликий набір функцій ядра - тільки текстовий чат, але є багато плагінів для розширення функціональності, включаючи голос і відео. Openfire - це єдине серверне програмне забезпечення в цьому списку, яке не працює як системна служба Windows, воно має запускатися як додаток. Winpopup LAN Messenger — єдиний вибір в цьому списку, де серверне програмне забезпечення є необов'язковим. З-за цієї простоти не має розширеного набору функцій. Він обмежений груповим і індивідуальним чатом. Використання Winpopup LAN Messenger безкоштовно для трьох користувачів, а потім коштує 14,95 доларів (1000 руб.). Децентралізована мережа Jabber

Корпоративний месенджер Jabber — це ще одна система обміну миттєвими повідомленнями. Мережа Jabber/XMPP децентралізована, а це означає, що для неї немає єдиного постачальника серверів. Будь-хто може встановити сервер Jabber за допомогою безкоштовного програмного забезпечення. Всі ці сервери взаємодіють один з одним за стандартом XMPP. Jabber став оригінальною формою комунікаційного протоколу, який тепер називається XMPP, Extensible Messaging і Presence Protocol. Він був винайдений Джеремі Міллером в кінці 1990-х років, тоді мова йшла про зв'язку в режимі реального часу в форматі «Мої контакти в мережі прямо зараз» і обслуговування списку контактів на стороні сервера.

Термін «розширюваний» передбачає, що існує безліч офіційних розширень для XMPP, які називаються XMPP Extension Protocols (XEPs). Деякі з цих розширень є причиною того, що Jabber знову став затребуваним. Вони додають нові функції для перетворення XMPP у більш сучасну систему обміну повідомленнями. Ці функції були реалізовані в XMPP з наступними напрямками: Message Carbons (XEP-0280) дозволяє серверу відправляти СМС всім пристроям облікового запису. Управління архівами СМС являє база, в якій зберігаються всі повідомлення, щоб автономні пристрої могли приходити і збирати їх пізніше. Управління потоками відновлює сеанс для пристроїв після збою інтернету. Індикація стану клієнта інформує сервер про те, чи активно користувачі використовують додаток або працює у фоновому режимі. Щоб заощадити час автономної роботи, сервер не відправить зайву інформацію на пристрої. Push Notifications (XEP-0357) дозволяє XMPP-сервера пробуджувати мобільні пристрої, щоб змусити їх прочитувати нові повідомлення. Чат в реальному часі

Messenger — це багатоплатформовий інструмент, корпоративний чат месенджер для обміну миттєвими повідомленнями з підтримкою мобільних пристроїв, який несе весь ризик використання обміну миттєвими повідомленнями на робочому місці. Особливості програми: Безпечна доставка миттєвих повідомлень з допомогою аутентифікації користувача Micro Focus eDirectory TM і шифрування SSL-повідомлень. Список контактів, який відображає інформацію користувача на основі інфо, доступної в eDirectory Micro Focus. Повністю захищені додатки для мобільних пристроїв iOS і Android. Підтримка платформ Windows, OS X та Linux. Індикатори присутності користувача, показують, коли користувачі знаходяться в режимі онлайн, зайняті в режимі очікування або мають власний статус у GroupWise і Micro Focus Vibe. Блокування присутності індикатора. Багатокористувацькі розмови. Архів для пошуку на корпоративному рівні. Трансляції. Особиста історія. Чати. Сервісне додаток Slack

З тих пір як з'явився популярний корпоративний месенджер Slack, програми для бізнес-повідомлень швидко стали засобом для щоденного спілкування у всіх групах, які об'єднують подкасти в компанії. Фактично це одне місце, де можна спілкуватися з колегами, як в режимі реального часу, так і в асинхронному режимі. Співпраця може бути індивідуально, тільки запрошеним або тим, хто в організації приймає рішення про приєднання. Розумно використовуються, такі послуги можуть підвищити продуктивність, поліпшити роботу в команді і навіть допомогти створити корпоративну культуру. Slack інтегрується з десятками інших інструментів, тому її можна використовувати для сторонніх розробників. Якщо цього не досить, можна використовувати інший додаток.

Багатофункціональне додаток - захищений корпоративний месенджер Glip by RingCentral. Він пропонує кілька інструментів, яких немає в Slack. Наприклад, Glip має спільне редагування документів, командний календар та інструменти управління завданнями. У Glip також є вбудовані інструменти для розмітки зображень і PDF, що є справжнім бонусом для команд, які часто обговорюють візуальний матеріал. Якщо команда вже використовує VoIP RingCentral Office за 7,99 $ (544 руб.) в RingCentral, то додатково платити за Glip не потрібно. WhatsApp для малих підприємств

WhatsApp випустило спеціальний додаток популярного російського корпоративного месенджера для використання малими підприємствами, з метою комунікації з клієнтами. WhatsApp Business додає ключові функції у вигляді бізнес-профілю, для пошти, веб-сайтів магазинів, інтелектуальні засоби обміну СМС, начебто привітань та інше. Тим, хто застосовує ділової номер і особистий WhatsApp, Business Messenger і встановлюють на одному пристрої, при цьому можуть бути зареєстровані з різними номерами.

Business також сумісний з клієнтом веб-браузера. Можливості програми: Функція швидких відповідей зображенням. WhatsApp сесії компаній, які підтвердили номер телефону свого аккаунта, відповідають їх бізнесу і функціонує, миттєво після отримання значка підтвердження в профілі. Є безкоштовним і доступний для будь-якої ОС в тому числі для користувачів Android.

WhatsApp Business в даний час вже використовується в Росії, ЄС, Мексиці, Великобританії та США, в перспективі з глобальним розгортанням на решті території світу. Міграція Linux: корпоративне співробітництво

Корпоративний месенджер Linux завершує оглядову серію з корпоративного співробітництва та комунікації. Переважна більшість організацій залежать від технологій Microsoft (Exchange Office тощо), тому використання Linux в таких середовищах може бути трохи складним залежно від рівня управлінських завдань.

Якщо роботодавець вибрав комунікаційну середу Office 365 і супутні послуги, а фахівцям часто потрібно проводити збори і дзвінки, то використання Linux в якості основної настільної ОС, ймовірно, буде можливим тільки спільно з віртуальною машиною Windows, має програми для обміну повідомленнями. Вони розміщують миттєві повідомлення, текстові, приватні форуми, відеодзвінки і іноді навіть спільне використання екрану в одне спеціалізоване додаток для спільної роботи. Якщо роботодавець також використовує деякі інші технології зборів, то можна використовувати Linux в якості основної настільної ОС.

Керівники фірм повинні оцінювати свій вибір на основі конкретних потреб і приймати правильне рішення для будь-якої ОС, будь то Windows, OS X або Linux. Автор: Іван 13 Серпня, 2018



Категория: Мобильные технологии