Руль Defender Forsage Drift GT: опис, характеристики, можливості, відгуки


Опубликованно 06.08.2018 00:11

Руль Defender Forsage Drift GT: опис, характеристики, можливості, відгуки

Любителі пограти в перегони на ПК або в який-небудь серйозний гоночний симулятор прекрасно знають, що для найбільш зручного управління віртуальним автомобілем клавіатура не завжди підходить краще всього використовувати кермо. Однак тут є своя проблема – якісні вироби коштують дорого і не всім по кишені, але вихід все ж таки є. У сьогоднішньому огляді ми розповімо про кермі Defender Forsage Drift GT, який і коштує недорого, і дозволить насолодитися усіма принадами гоночних симуляторів. Давайте ж скоріше його розглянемо! Комплект постачання

Отже, почати огляд керма стоїть насамперед з комплекту поставки. Кермо продається у відносно невеликій картонній коробці. На упаковці присутні зображення периферії, а також вказані всі основні можливості і характеристики. Зверху на коробці є пластикова ручка для більш зручного перенесення.

Усередині самої ж упаковки знаходиться наступний комплект: руль Defender Forsage Drift GT, педалі, керівництво користувача, гарантійний талон, кілька даремних брошур і листівок, кріплення, кабелі для підключення і, власне, все. В деяких версіях керма також в комплекті йде диск з демоверсією який-небудь "гоночки", але, судячи з відгуків, запускається гра далеко не у всіх, так що її можна вважати марним доповненням. Зовнішній вигляд

Продовжуємо огляд керма Defender Forsage Drift GT і тепер подивимося на зовнішній вигляд периферії. Кермо виглядає досить непогано, але все ж помітно, що це досить бюджетна модель. Все повністю зібрано з пластику, якість якого знаходиться приблизно на середньому рівні, але благо якість лиття хороше, без всяких "заусенец", та й збірка вельми непогана.

Кількість кнопок на кермі вражає. На самому кермі розташовані елементи подібно геймпаду. Тут є стандартна хрестовина, а також 4 кнопки як на DualShock від Sony PlayStation. Трохи вище на "ободі" розташувалися два "шифт" L2 і R2.

Центральна кнопка з написом Defender грає роль гудка в іграх. Також навколо неї можна бачити обідок з гвинтами, яких всього 8 штук. 4 з них є також кнопками, а решта 4 - просто гвинтики. Дві з чотирьох кнопок, що відповідають за функції Start і Select, прямо як на геймпаді. Решта 2 кнопки L3 і R3 не мають команди за замовчуванням, тому що призначені для того, щоб користувач сам поставив на них які-небудь функції.

Із зворотного боку керма також знаходиться пара "шифтом" L1 R1. Вони зроблені у вигляді підрульових пелюсток, у грі з їх допомогою можна перемикати передачі. Ця "фішка" прийшла у світ ігрової периферії від реальних спорткарів, де подібна технологія реалізована для тих, хто любить перемикати швидкості вручну.

Якщо ж підрульові пелюстки здадуться незручними, то поруч з рульовим колесом знаходиться звичний перемикач КПП в вигляді невеликої ручки. Працює він просто – рух вгору підвищує швидкість, рух вниз знижує. Варто відзначити, що подібний тип селектор КПП також має місце в реальному житті. Наприклад, за таким же типом відбувається перемикання передач в ручному режимі на автомобілях Porsche.

На нижній частині керма, можна побачити місця для кріплення двох струбцин, а також безліч присосок, які покликані забезпечити високу стійкість керма на столі. Забігаючи вперед, хочеться відзначити, що зі своїм завданням присоски і струбцини справляються на всі 100%.

Що стосується роз'ємів на "торпеді" керма, то тут є вхід під USB-кабель, а також роз'єм RJ-11, через який під'єднується блок з педалями. До речі, аналогічний роз'єм RJ-11 можна зустріти в блоці для телефонної розетки, так що наявність даного порту на ігровому кермі вельми оригінальне. Кермо

Тепер хотілося б трохи докладніше зупинитися на ігровому кермі Defender Forsage Drift GT і розглянути по черзі окремо рульове колесо і блок педалей. Почнемо з першого.

Як вже було сказано вище, кермо виконаний з пластику, причому окремих гумових вставок на ньому для більш зручного хвату немає. Справедливості заради варто помітити, що всі тут присутні якісь окремі ділянки з нібито софт-тач "напиленням", але таке покриття, як відомо, дуже швидко стирається.

Неприємним моментом "бублики" є дивний люфт по вертикалі. Збірка начебто хороша, без нарікань, а от звідки взявся люфт, незрозуміло. Він, в принципі, не заважає і на ігровий процес ніяк не впливає, тому що недолік можна назвати некритичним.

Рульове колесо обертається на 270 градусів, що, загалом-то, є хорошим показником і для більшості ігор вистачає з лишком. Єдине, в яких-небудь автосимуляторах, наближених до реальних умов, цього, може бути, трохи замало. Діаметр керма - 24,5 см, що за мірками ігрової периферії вважається середнім показником – є моделі з ще меншим розміром. До реальних автомобільних аналогів керма далеко, але тим не менш управляти їм дуже зручно.

Ну і в кінці пару слів про кнопках. Всі вони натискаються досить легко, хоча у деяких спостерігається трохи тугий хід. Недолік є у "хрестовини", або так званий D-pad. На перший погляд може здатися, що хрестовина працює у восьми напрямках, як на геймпад ах, однак це не так. Натискання можливі тільки вгору, вниз, вліво і вправо. Крім цього, при натисканні на "хрестовину", вона трохи "провалюється" в корпус.

Також до мінусів можна віднести центральну кнопку гудка. Вона дуже туго натискається з-за жорсткої пружини, так що користуватися їй вкрай незручно. Педалі

Тепер перейдемо до педалей керма Defender Forsage Drift GT. Сам по собі блок педалей досить компактний, але використовувати його зручно. Корпус виконаний з простенького пластику. Збірка хороша, без нарікань.

На самих педалях, яких за стандартом дві, немає ніяких накладок з гуми – тільки "голий" пластик. Поверхня має "ребристу" фактуру, яка як би копіює педалі цього автомобіля. Особливої користі від цієї "фактури" немає.

З стійкістю блоку педалей є деякі проблеми. Якщо грати більш-менш спокійно, то він стоїть "мертво", але якщо ж гра ведеться активна, то блок дуже просто може зрушитися з місця.

Із зворотного боку блоку виходить кабель зі штекером RJ-11, який підключається до відповідного порту на самому кермі.

Що стосується педалей, то вони натискаються легко, але не без зусиль, що добре. Яка педаль за що буде відповідати, буде вирішувати користувач – це теж плюс, що розробники не стали програмувати педалі тільки під певні функції. Характеристики

Тепер саме час коротко пробігтися по характеристикам керма Defender Forsage Drift GT. Щоб не писати величезна кількість тексту, всі характеристики представимо у вигляді списку. Ось він: Тип – ігровий кермо. Підключення дротове. Роз'єм підключення – USB. Підтримка сумісності – PC, PlayStation(PS). Матеріал корпусу – пластик. Гумове покриття – є, у вигляді окремих вставок. Тип кріплення – струбцини. Діаметр кермового колеса – 24,5 див Кут повороту – 270 градусів. Вібрування – є. Блок педалей – є. Кількість педалей – 2. Коробка передач – є. Підрульові пелюстки – 2 шт. Ручне гальмо – ні. Зворотній зв'язок – немає. Вага – 2,4 кг.

Власне, на цьому розділ з характеристиками можна закрити і перейти до наступного пункту. Підключення

Саме час розповісти про підключення керма Defender Forsage Drift GT. Драйвера для периферії як такі не потрібні, але краще все ж таки перейти на офіційний сайт виробника, завантажити і встановити. Для власників ігрових приставок установка драйверів не потрібна, там кермо працює повністю працює прямо з коробки. Підключається кермо просто, досить увіткнути штекер USB у відповідний порт на комп'ютері або "плойки" (PlayStation).

Ось, загалом-то, і все, що стосується підключення. Як можна помітити, складного в цій процедурі немає нічого, і впоратися з нею абсолютно будь-який. Налаштування

Далі було б непогано розповісти про те, як налаштувати кермо Defender Forsage Drift GT. Якогось спеціального програмного забезпечення або софта для налаштування біля керма немає. Користувачеві доводиться використовувати те, що є. Однак не все так погано, як може здатися. Є все ж у ігрового керма одна дуже корисна штука, про яку не було сказано раніше – це невеликий перемикач із зворотного боку. Що він робить? Ну, з його допомогою можна регулювати чутливість керма, що є дуже корисною функцією, адже далеко не в кожній грі кермо веде себе адекватно.

Це можна порівняти з тією ж регулюванням DPI на мишках, яка допомагає вибрати оптимальний рівень чутливості миші і швидкість пересування курсору по всій площі монітора.

У перемикачі на кермі є декілька положень по регулюванню, починаючи з самого малого і закінчуючи максимальною чутливістю до управління – хто що забажає.

Якщо говорити про зміну функцій кнопок, кута повороту, перепризначення педалей і т. д., то все це налаштовується в окремому меню. Для того щоб потрапити в це меню, обов'язково потрібно встановити драйвери для керма. Далі після установки заходимо в панель управління і знаходимо там новий піктограму "Рульове колесо" або "Ігровий кермо". Натискаємо на цьому значку ПКМ і вибираємо зі списку пункт "Налаштування". У вікні, що відкриється, буде декілька вкладок, а також різні параметри, які користувач може змінювати. Все просто! Ігри для керма

Тепер кілька слів про ігри для керма Defender Forsage Drift GT. Список підтримуваних ігор для пристрою досить великий, перераховувати його повністю сенсу немає. Варто сказати, що при спробі пограти в яку-небудь "гоночку" типу NFS проблем явно не виникне. Більш того, при запуску тієї ж Need For Speed гра коректно визначає виробника і модель керма, що приємно. Налаштування в грі, правда, доведеться виставляти самостійно, але це дрібниця.

В іграх серії Colin McRae кермо показує себе теж досить непогано. Як відомо, у даних ігор управління і фізика поведінки автомобіля на дорозі досить реалістичні, і машина легко відправляється в занесення на поворотах, дріфт і т. д. Руль Defender Forsage дає можливість максимально відчути всі ці ігрові "фішки" і поринути з головою в атмосферу ралі. Єдине, що варто сказати: для Colin McRae гравцеві дуже часто доведеться міняти чутливість керма, бо в залежності від погодних умов та типу траси, управління може бути різним.

Що стосується більш серйозних симуляторів, наприклад "Симулятора водіння", то і тут кермо веде себе досить адекватно і реалістично. Однак є один недолік в подібних іграх – не можна вибрати механічну коробку передач. Вірніше, вибрати її можна, але доведеться зчеплення виставляти на "автомат". Чому? Тому що біля керма всього 2 педалі: гальма і газ. Ну да ладно. У самій грі проблем з керованістю автомобіля не виникає. Взагалі, даний симулятор в парі з кермом є відмінним варіантом практики для водіння авто, нехай хоч і у віртуальному світі, але все ж. Відгуки та ціна

Відгуки про кермі Defender Forsage Drift GT в більшості випадків позитивні. Користувачі відзначають відмінний функціонал, велику кількість кнопок, гарне кріплення, кут повороту, ціну і багато іншого. Що стосується недоліків, то тут їх небагато: не надто вдале кріплення блоку педалей, дешевий пластик, прорезинене покриття, що швидко стирається, більші "мертві зони" при поворотах, незручне розташування клавіш L2 і R2, а також підрульові пелюстки і важіль КПП мають однакові функції.

Купити руль Defender Forsage Drift GT на даний момент можна за 2700-3500 рублів, що, загалом-то, досить непогана ціна. Більш якісні конкуренти з таким "арсеналом" функцій стоять на порядок дорожче, так що тут явна перевага у бік героя сьогоднішнього огляду. Автор: Георгій Хатіашвілі 22 Липня, 2018



Категория: Мобильные технологии