Норды Скайріма: опис раси і фото


Опубликованно 30.01.2018 02:09

Норды Скайріма: опис раси і фото

Сьогодні ми вирішили зануритися в фентезійний світ ігровий всесвіту "Древніх сувоїв" і розповісти нашим читачам про одну з найцікавіших рас — нордах Скайріма. Відомі як "Діти небес", ці люди є корінними жителями північної частини Тамріеля. Як правило, вони володіють високим порогом витривалості і великою морозостійкістю — вродженими талантами, выработавшимся у норд в умовах вічного морозу. Це народ чудових воїнів і найманців, їх навички і сила широко відомі і цінуємо кожним жителем Тамріеля. Про Скайриме

В даний час нордлинги займають північну провінцію Тамріеля. Для них це не справжня батьківщина — перші поселенці прибули з абсолютно іншого континенту. Однак, незважаючи на це, Скайрим вже давно став для всіх норд рідним місцем.

Північну провінцію часто називають Старим Королівством, чи Вітчизною. Погода відрізняється суворим і холодним кліматом, більшу частину часу тут зима. У ті короткі проміжки, коли змінюються сезони і настає літо, Скайрим просто розквітає.

Ця частина Тамріеля завжди сприймалася іншими народами стереотипно. Вважається, що Скайрим краще обходити стороною: не тільки з-за крижаних вітрів і нескінченного снігу, але ще з-за особливої пристрасті норд до медовусі і бійок, для яких не потрібно особливої причини. Скайрим - для норд!

Північна провінція стала домівкою для однієї з найбільш цікавих народів з "Древніх сувоїв". Від інших жителів Тамріеля норды відрізняються високим зростом і світлим волоссям. В бою вони виявляють багато агресії і безстрашності, а в мирних сферах життя, наприклад у ролі торговців або мандрівників, — працелюбство і підприємливість. Часто норды відвідують портові міста та прибережні поселення, так як нерідко є кваліфікованими моряками.

Для нордской культури сила — це загальноприйнята і природна характеристика. Якою б не була їхня професія, будь-норд-воїн з Скайріма завжди зможе з легкістю продемонструвати першокласне поводження з будь-якими видами зброї і броні. Їх иступленная лють, з якою північний народ звик вступати в бій, не раз шокувала і наводила страх на багатьох противників.

Ще однією культурною особливістю практично всіх норд є той факт, що вони володіють давньою ворожістю до ельфійськой раси. Такий погляд наводить на думку, що саме норды є однією з нечисленних рас, зуміли зберегти власну чистокровность. Вважається, що перші вихідці цього народу могли проживати дуже довге життя, а їх військові лідери руйнували цілі фортеці, використовуючи лише одну силу голосу.

Для сучасних нащадків атморцев таке навряд чи під силу, однак за рівнем мужності і несамовитістю в битві їм просто немає рівних. Єдині, хто може зрівнятися з ними в силі, — це редгарды. Історія виникнення

Спочатку перші поселенці північної частини Тамріеля були нащадками эльнофи, що жили на континенті Атмора. Саме звідти прибула перша група сіверян, які були відомі як атморцы і норды.

Не всім людям-колоністам припала до душі ідея підпорядкування ельфійськой касти. Исграмору, його сім'ї та іншим біженцям вдалося уникнути руйнувань, які викликала громадянська війна в Атморе, і переселитися на територію Скайріма. На щастя, поселенці не зустріли ніякої агресії з боку ельфійського народу фалмеров, що займали в той час дану частину Тамріеля.

Минав час, і Исграмору нарешті вдалося стати кимось більше, ніж просто біженцем. Заручившись підтримкою і допомогою атморских побратимів, він поклав початок місту Саарталу. Разом з новим місцем для проживання прийшло і нову назву для самих поселенців — їх стали називати стародавніми нордами Скайріма.

Що стосується Исграмора, то після смерті він був похований поруч з Винтерхолдом, на острові, розташованому в водах моря Примар. Разом з ними знайшли спокій його кращі воїни. Також в гробниці можна відшукати кілька легендарних предметів, що належали Исграмору ще за життя. Вважається, що там заховано легендарне зброю норд Скайріма: мова йде про секире Вутрад, бойовому щиті, а також про суповий ложці-вилці, що хоч і є цікавою річчю, все одно сприймається як древній артефакт. Про культуру

Кожен норд є не тільки вправним воїном, але і чудовим майстром по дереву. Традиційні деталі та стиль, притаманний будівель цього народу, можна розглянути на прикладах міст Вайтрана і Брума.

Будь-який будинок зводиться за допомогою кам'яних і дерев'яних матеріалів. Під час будівництва акцент завжди робиться на максимальне збереження тепла в межах приміщення. Нерідко можна зустріти будівлі з першими поверхами під землею. Схожий стиль можна знайти на острові Солстхейм.

Що стосується взаємин з іншими расами, то норды Скайріма досить гостинні по відношенню до чужинцям (особливо якщо порівняти їх з Данмерами). Однак до ельфійськой стороні у них все ще існує відкрита неприязнь і упередженість. Щоб отримати статус громадянина на нордской території, необхідно підходити під певні стандарти, які диктуються спеціальним зводом правил.

Багато нордлинги досі дуже забобонні, їх численні міфи і легенди часто стають основою для військових традицій та мисливського мистецтва. Про релігію

Віра в те чи інше божество завжди займала почесне місце в історії будь-якого народу. Що стосується норд, то їх релігія змінювалась в залежності від різних тимчасових періодів. Вони встигли звести культ для самих різноманітних божеств, багато з яких до цих пір мають вагу в їх повсякденному житті.

Коли північний народ покинув Атмору, то разом з собою він привіз драконівські культ. Разом з ним велике поширення отримали і тотемні духи. З того часу по всій землі, в архітектурі і навіть на одязі можна було зустріти образи поклоніння: ведмедів, вовків, драконів, сов та багатьох інших.

Паралельно з цим багато норды поділяли й іншу віру, основою якої став єдиний бог — Всесоздатель. Принесли її з собою осіли на острові Солстхейм неди. Їх традиції, що стосуються громади і релігії, проіснували близько чотирьох тисяч років. Варто також сказати, що Всесоздатель мав супротивника-антоганиста, відомого як Хермеус Мора. Він виконував роль демона знання, який спокушав простої людини заради виведення його таємниць.

З появою віроломних драконівських Жерців вибухнула війна. Її результатом стало повне знищення культу Драконів. Після цього зміцнилася віра в інших божеств, серед яких були Кін, Стану, Шор і інші.

Як свідчить інформація на одному завантажувальному екрані гри, Морфал отримав свою назву від Морихауса, відомого також як Дихання Кін. Мова йде про стародавньому бога-героя, якому поклонялися сиродильцы і норды. Головним міським символом стало зображення дихання, уособлення Ту'розуму. — це можна помітити на будь прапор або щиті.

Нордская мова багата особливими висловлюваннями з різними відсиланнями до старим богам, наприклад до Шору або Исмиру. Ні одна емоційна репліка не обходиться без таких словосполучень, як "Шоровы кістки" і "Исмирова борода", і це лише мала частина подібних прикладів.

У період, коли на землі правила Алессианская імперія, послідовники пророка Марукка розповіли жителям Скайріма про Єдиного Бога, сподіваючись поширити свою віру на інші народи. Однак ідея так і не змогла прижитися. Час поклоніння старим богам також почало підходити до кінця — воно витіснялося впливом Імперського пантеону.

Минуло кілька століть, і особливий слід в історії Тамріеля змогли залишити видатні подвиги Талоса — йому нордлинги присвоїли статус співвітчизника. Його звершення за життя призвели до подальшого обожнювання. З приходом Талоса північний народ остаточно асимілював свою віру з імперською. Не можна сказати, що абсолютно всі норды перейшли до нової релігії. В Скайриме все ще можна натрапити на прихильники старої віри, ругающего сучасний розклад товариства. Однак більша частина нордлингов все ж сильно змінилася. Хто такі скаалы?

Серед усіх норд можна виділити одну окрему групу, що проживає на острові Солстхейм. Мова йде про народ скаалов, які воліють існувати за рахунок єдності з силами землі; вони беруть тільки найнеобхідніше, щоб вижити. Від побратимів їх також відрізняє поклоніння Всесоздателю, що, в свою чергу, є збереженням споконвічної віри.

Як ми вже згадували, така релігія передбачає наявність у ній антагоніста, і в даному випадку ця роль відводиться Херме Мора. Скаалы вважають, що демон полює за їхніми таємницями, і що почалося це з того моменту, як народ вперше ступив на землю Солстхейма для створення громади.

Культурні аспекти, які тісно зав'язані на співіснуванні з силами природи, знаходять відгуки та в побуті. Крім цього, скаалы звели кілька десятків священних природних каменів, які розкидані по території всього Солстхейма. Клімат на острові відрізняється особливою суворістю, що змушує громаду кожен день боротися за своє існування. Ніхто з скаалов не боїться померти. Вони зберігають віру про те, що душі потрапляють в царство Всесоздателя, після чого їх чекає переродження в нових тілах.

За характером цей народ дуже доброзичливий і гостинний, вони завжди готові поділитися з чужинцями історіями зі свого життя; ця якість робить їх цінними оповідачами для всіх дослідників і письменників.

Саме скаалы знають, як використовувати сталгрим — зачарований лід, який раніше використовувався для запечатування гробниць. Він відрізняється особливою міцністю і дуже цінується серед майстрів за рахунок своїх цікавих магічних властивостей. З допомогою сталгрима можна створити по-справжньому особливий комплект зброї або зброї. Граючи за норду

На відміну від попередніх "Древніх сувоїв", у п'ятій частині серії раса персонажа грає більш важливу роль, ніж раніше. Раніше для персоналізації героя було досить вибрати налаштування класу, основних навичок і знаків зодіаку — після цього виходив досить самодостатній герой. Тепер же дуже важливо приділяти увагу рас, так як кожна з них має схильність до спеціальним характеристиками.

Проходження "Скайріма" нордом наділить гравця наступними особливостями: +10 очок до навички володіння дворучною зброєю, +5 очок дається на ковальська справа, блокування, одноручне зброю, красномовство і легку броню; норды в "Скайриме" отримують 50% стійкості проти холодної температури. Дуже корисна властивість, що дозволяє норду не замерзати на відкритому морозі; здібності до вогненним і цілющим заклинанням; спеціальний навик, що дозволяє звертати тікати всіх ворогів, що знаходяться поблизу, на тридцять секунд.

Пресети норд "Скайриме" вважаються одними з самих симпатичних. Зовні вони нагадують давніх арійців, тому якщо хочеться грати кимось схожим на людину з нашого світу, то представники північного народу справляються з цим завданням краще за всіх. В грі використовують скандинавські імена.

Норд з Скайріма — це класичний воїн. Він може легко зносити голови супротивників своєю величезною сокирою і при цьому знати, як поводитися з мечем і щитом. У розпал битви нерідко користуються тридцатисекундной перепочинком — цим вони схожі з імперцями.

Проходження гри "Скайрим" за норду може здатися в чомусь легше, ніж за представників інших рас. В основному це заслуга природної опірності холодній погоді, якою наділена кожна нордлінг. Дана особливість є чи не найкращою в усьому Skyrim. З чого таке твердження? Все просто, адже Скайрим — це холодна земля, що є північною провінцією. Крім вельми недружньої погоди проти героя часто застосовується крижана магія. Також у багатьох драконів є здатність до холодного подиху, а не до вогняного.

І звичайно ж, довгі прогулянки по промерз підземеллями можуть звернути на крижини будь-якого мандрівника. Проходження "Скайріма" нордом допоможе уникнути настільки суворої долі. У численних стародавніх гробницях подорожній зіткнеться з повсталими з мертвих вікінгами, улюблене заняття яких полягає в примораживании всіх чужинців, що трапляються їм на очі. Ходити по таких місцях нам доведеться часто, тому вибір раси норду може дуже допомогти при проходженні. Спеціалізоване спорядження

У грі можна зустріти велику різноманітність різних обладунків та зброї. Є також комплекти, які носять назву певних рас, але підходять абсолютно всім. Серед них зустрічається спеціалізоване спорядження для нордлингов, або по-іншому — стародавні нордские обладунки. Ця важка броня стає доступна для виготовлення після того, як герой завершить квестовую лінію Соратників. Також навичка "Ковальської справи" повинен бути прокачен до двадцятого рівня, що призведе до появи нового навику "Сталевих обладунків".

Броня норд Скайріма виготовляється із стальних і залізних злитків, а також з шматків і смужок шкіри. Всі матеріали належать в Небесну кузню, де і створюється спеціалізоване нордское спорядження. Після того як обладунки будуть готові, з'явиться можливість поліпшити броню з допомогою верстата — на кожен елемент по одному залізному зливка.

Варто також зазначити, що додаткові сети можна додати в гру за допомогою установки різних модів на броню норду. "Скайрим" завжди був і залишається проектом, який відкрито підтримує творчість фанатів і дозволяє додавати сторонній контент. Конфлікт і громадянська війна

Сюжет п'ятої частини Древніх сувоїв" розповідає не тільки про мифическо-фентезійної стороні світу, але і про політичну. Одне з чільних місць в історії займає конфлікт між Імперським легіоном і Братами Бурі.

Події, які привели до громадянської війни, відносять гравця до Маркартскому інциденту. Цей історичний період запам'ятався жителям Тамріеля як протистояння між Ульфриком Буревісником і Ізгоями, що намагалися перетворити Межу в незалежний від Скайріма місто. Перемога дісталася першому, однак коли Імперія захотіла взяти Маркарт під контроль, він відповів відмовою. Ульфрик вимагав вільного поклоніння Талосу, тоді як у імперської сторони були свої плани на створення загальної релігії.

Вулиці Маркарта продовжували спливати кров'ю, вмирало багато людей, а постійним безладом і хвилювань не було видно кінця. Нарешті Імперія вирішила піти назустріч, дозволивши нордлингам проведення традиційних обрядів. Через якийсь час дане рішення дійшло до емісарів Талмора, які стежили за тим, щоб виконувалися всі умови конкордату Білого золота. Їх відповідь ходом стало примус Імперії до неухильного дотримання умов Конкордату.

Дізнавшись про це, Ульфрик побачив зраду по відношенню до північного народу і кинув свої сили на створення Братів Бурі — угруповання, головними цілями якої стали позбавлення від ганебних угод з ельфійської стороною і збереження Скайріма для норд. Громадянська війна почалася в той момент, коли Буревісник розправився з верховним Королем, викликавши на дуель в Солитьюде. У цьому ж місті розташувалися сили Імперського легіону, тоді як повстанці знайшли своє місце в Виндхельме. З тих пір дуже часто на теренах Тамріеля можна почути знайому багатьом гравцям фразу: "Скайрим - для норд!" Сторона Братів Бурі

Для того щоб стати одним з повстанців, герою доведеться взяти відповідний квест. Якщо після подій, що розгорталися в самому початку гри, нам вдалося врятуватися в компанії Ралофа, то він поділиться з нами дуже цікавою інформацією. Так як він є членом повстанців, то від нього ми дізнаємося про розгорнулася Громадянської війни, а також отримаємо пропозицію вступити в ряди Братів Бурі.

Існує ще один варіант розвитку подій за умови, що головний герой зробив вибір у бік імперців під час втечі з Хелгена. В такому випадку, щоб отримати квест, нам доведеться відшукати один з численних таборів для повстанців, які розкидані по всій території Скайріма, і поговорити з кожним з мешканців.

Після того як наш персонаж дізнається про громадянську війну і про існування гурту Брати Бурі, в щоденнику завдань з'явиться новий квест. Від нас потрібно відвідати північний місто Виндхельм, в якому мешкає ярл і лідер повстання Ульфрик Буревісник. З ним ми вже знайомі — це той самий бранець з кляпом у роті, разом з яким ми прибули в Хельген.

Ярл познайомить нас зі своїм вірним радником по імені Галмар, який відразу ж зацікавиться нашими мотивами. Особливо його здивує те, що за Братів Бурі вирішив битися хтось, хто не є нордом (якщо гравець вибрав будь-яку альтернативну расу для проходження). В такому випадку можна розповісти Галмару про те, що в Скайриме живуть не тільки нордлинги, що позбавлення від імперського контролю прагнуть багато. Після цього наш журнал оновиться новими вступним завданням, яке запустить одну з ланок сюжетних квестів.

Для ще більшого занурення в історію ми рекомендуємо також спробувати стороннє додаток, яке називається "Кров норд". Мод на "Скайрим" встановлюється безпосередньо, через відповідний рядок у "Стиме". Він додасть кілька нових завдань в сюжет протистояння фортець і повстанців, доступних для тих, хто вибрав сторону Братів Бурі. Для активації історії мода доведеться завершити квест громадянської війни. Коли події останньої битви підійдуть до кінця, наш герой повинен відвідати Похмурий замок Солитьюда, де його зустріне ще один офіцер Братів — Хрольф. Від нього ми і отримаємо нове завдання. До початку "Крові норд" рекомендується прокачатися до тридцятого рівня.

Гравці отримують багато унікального контенту, серед яких можна відзначити: понад п'ятисот нових реплік з повною озвученням; один новий вид зброї; недосліджені раніше підземелля і локації; можливість варіативного проходження; близько двох годин геймплея.



Категория: Компьютеры